Inloggen
Winkelmandje

Voor 13.30 besteld, volgende dag in huis

Altijd vrijblijvend advies

Meer dan 30.000 artikelen

Alles voor de werkplek

Gratis montage, bezorgen & inhuizen

Kantoorboekhandel Zwolle

CMS - kantoorboekhandel - Pagina banner

Gerson is de beste keuze omdat:

Ruim 50 jaar ervaring

Eigen bezorgservice, levering tot op de werkplek

Deskundig ergonomisch werkplekadvies

Samenwerking met fysiotherapeuten

Alles voor je kantoor onder één dak

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 08:30 - 17:00 uur Zaterdag: gesloten Zondag: gesloten

Vragen over de voorraad of een specifiek product? Bel met Junior!  038 - 4655667

Bekijk ons aanbod kantoorartikelen

Things to do today Quantore notitieboek 125vel
27,07 -38%
16,90 20,45 Incl. BTW
Klembord MAUL A4 staand klem en bord zijn RVS
26,97 32,63 Incl. BTW
Insteekmap L-model Quantore A4 PP 0.16mm glad 25 stuks
13,60 16,44 Incl. BTW
Schrijfmap Quantore A4 met rits en calculator
49,95 60,44 Incl. BTW
Niettang Rapid Classic K1 50 vel chroom
39,51 47,81 Incl. BTW
Perforator Leitz 5180 heavy duty 65 vel zilver
65,92 79,76 Incl. BTW
Insteekmap L-model Quantore A4 PP 0.12mm nerf 100 stuks
7,65 -5%
7,25 8,77 Incl. BTW
Boekensteun MAUL staal magnetisch 14x12x14cm set 2 zwart
17,33 20,97 Incl. BTW
Presentatieringband Esselte panorama A4 4-rings D-mechaniek 20mm PP wit
42,90 51,90 Incl. BTW
Ordner Leitz 1010 180° 80mm PP A4 blauw
147,40 178,40 Incl. BTW

Kantoorboekhandel Zwolle

Je wil net lekker aan de slag, maar komt erachter dat je printerpapier op is of je cartridges zijn leeg. Andere bekende problemen zijn je dossiermappen die op zijn, een pen die leeg is of je heb geen voorraad schoonmaakmiddelen meer. Vervelend! Je wilt niet stilstaan en de tijd die je kwijt bent, gaat ten koste van je energie. Een kantoorboekhandel (of kantoorvakhandel) in Zwolle biedt uitkomst! Zij staan er om bekend een specialist te zijn op het gebied van kantoorartikelen en hebben vaak een ruime voorraad, waardoor ze snel kunnen leveren en jij niet langer stilstaat dan nodig. Als enige kantoorboekhandel in Zwolle, kunnen wij je perfect helpen met alle facilitaire uitdagingen die je hebt op kantoor. Hieronder hebben we de grootste voordelen van het inkopen bij een lokale kantoorvakhandel benoemd.


Een enorm assortiment kantoorartikelen in Zwolle

Bij Gerson vind je een assortiment van meer dan 30.000 kantoorartikelen. En het mooie is: de meeste producten zijn binnen 24 uur leverbaar. Wij leveren onder andere:

  • Kantoorartikelen zoals nietmachines, perforators, plakband en paperclips

  • Facilitaire producten: koffie, thee, schoonmaakmiddelen en kantine-artikelen

  • Post- en verzendmaterialen zoals enveloppen en dozen

  • ICT-artikelen: beeldschermen, kabels, muizen en toetsenborden

  • Inktcartridges en toners

  • Kantoormachines: shredders, printers, lamineermachines

  • Presentatiemiddelen zoals whiteboards en beamers

  • Kantoormeubilair zoals bureaustoelen, krukken en verstelbare bureau's

  • School- en hobbyartikelen, leesbrillen, fotolijsten

Wat je ook nodig hebt, wij zijn jouw kantoorvakhandel in Zwolle!

Fysieke winkel in Zwolle: direct meenemen of advies op maat

Online bestellen is handig en efficiënt, maar soms wil je producten eerst zien of voelen. In onze winkel in Zwolle:

  • Neem je direct mee wat je nodig hebt

  • Krijg je persoonlijk advies van onze experts

  • Kun je de producten uitproberen voor aankoop

Dat is het voordeel van een lokale kantoorboekhandel: persoonlijke service én snelheid.


Snelle levering

Inmiddels bestaat onze kantoorboekhandel in Zwolle al ruim 50 jaar. Die jarenlange ervaring hebben we onder andere gebruikt om een uitgebreid assortiment van de meest gebruikte kantoorartikelen samen te stellen. Heb je met spoed wat nodig? Dan is de kans groot dat we het in onze winkel voor kantoorbenodigheden in Zwolle op voorraad hebben. Één druk op de knop (of een kort belletje) en we komen gelijk naar je toe. Vaak is de bezorging zelfs nog gratis ook! Dat scheelt jou wachten en kosten wanneer je bij de kantoorvakhandel in Zwolle besteld.


Flexibele service

Je kent het wel, lange wachttijden, onpersoonlijke behandeling en een gigantisch bureaucratisch systeem. Wanneer organisaties heel erg groeien of groot zijn, gaat dit vaak ten koste van de service. Vaak moet je lange wachten voor je überhaupt contact krijgt met een medewerker. Door de hoeveelheid aan klanten, krijg je niet overal een persoonlijke behandeling en bij een klacht moet je eerst een grote hoeveelheid documenten aanleveren, voordat er iets mee gebeurd. Bij ons, Gerson (kantoorboekhandel in Zwolle), kan je rekenen op flexibele service. Wil je graag de factuur opsplitsen tussen 3 verschillende BV’s? Wil je alles op een verzamelfactuur of heb je 20 verschillende aflever adressen voor één pen? Allemaal geen probleem! Doordat we een kleine organisatie zijn, kennen we onze klanten. Je hebt gelijk één van onze betrokken medewerkers aan de lijn en we passen onze service zoveel mogelijk aan, aan de wensen van klant. Ook kunnen we speciale prijsafspraken voor je maken, wanneer je grote hoeveelheden wilt afnemen. We zijn makkelijk te bereiken per telefoon, mail, website of fysiek in de winkel.


Al meer dan 50 jaar ervaring

Al sinds de jaren ’60 richten we ons als kantoorboekhandel in Zwolle op jouw kantoorbenodigdheden. Voor ons is bijna geen vraag te gek! Heb je een probleem met je typmachine, is de donorrol voor je faxmachine leeg of wil je je hele kantoor opnieuw inrichten? Wij kunnen je er mee helpen! Daarnaast zorgen we ervoor dat we op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen in het kantoorlandschap. Zodat we bij de tijd blijven en relevante oplossingen kunnen bieden voor jouw vraag, probleem of uitdaging.


Levering tot op de werkplek

We willen, als kantoorvakhandel in Zwolle, een bijdrage leveren aan de efficiëntie en effectiviteit van onze klanten. Dat kunnen we doen door snel te leveren, kosten te besparen en een betrouwbare leverancier te zijn. Levering tot op de werkplek is daar ook onderdeel van. We zijn geen DHL of PostNL die zomaar je bestelling om de hoek legt en weer verder gaat met zijn ronde. Al onze bestellingen worden persoonlijk door ons afgeleverd. Op de plek waar jij dat wilt. Wil je dat we het printerpapier tot in de machine leveren of de papieren handdoeken in de voorraadkast zetten? Dan doet we dat met alle plezier! Zonder dat we daar extra aflever- of bestelkosten voor rekenen.
Ben je overtuigd van de vele voordelen die een kantoorboekhandel in Zwolle heeft? Probeer onze dienstverlening dan eens uit! Via onze website bestel je gemakkelijk en snel alles wat je nodig hebt voor je kantoor. Wil je graag eerst persoonlijk contact met ons? Dan nodigen we je van harte uit in onze winkel voor kantoorbenodigdheden in Zwolle of staan je graag te woord via de telefoon of mail.

Wat onze klanten zeggen

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Ontvang de beste aanbiedingen en het laatste nieuws.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen